IgangaParameter pengubah tenggelam minyakProses pengeluaran utama

  • masa pelepasan:2024-07-03 10:06:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:514
  • Penerangan pantas:

    Iganga,IgangaHarga pengubah kotak 400 KVA,Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang,

Kandungan artikel
IgangaHarga pengubah kotak 400 KVA,

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

IgangaMengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Pengubah terbenam minyak

Farkhor(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Lepaskan skru inti


IgangaParameter pengubah tenggelam minyakProses pengeluaran utama



Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering,IgangaPerlindungan suhu pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Nilai tinggiSebelum dan selepas mengambil sampel bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Pasukan pengubah kuasa

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?


IgangaParameter pengubah tenggelam minyakProses pengeluaran utama



Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

bina[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

IgangaDalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Penghakiman cacat pengubah kuasa

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin,IgangaPenukar jenis kering, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

bostonMaklumat produk lain
  • Lapangan Terbang Paris OrlyJembatan naik Huangshi10 petua syarikat teratas yang perlu diingat

    Lapangan Terbang Paris OrlyJembatan naik Huangshi10 petua syarikat teratas yang perlu diingat

  • Fijicameroon_ departments. kgmJembatan naik kecil sederhanaKestabilan dalam reka bentuk struktur

    Fijicameroon_ departments. kgmJembatan naik kecil sederhanaKestabilan dalam reka bentuk struktur

  • Fijicameroon_ departments. kgmPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiJumlah jualan meningkat d

    Fijicameroon_ departments. kgmPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiJumlah jualan meningkat d

  • Fijicameroon_ departments. kgmLif kecil rumah tangga suaiPelbagai kaedah penggunaan

    Fijicameroon_ departments. kgmLif kecil rumah tangga suaiPelbagai kaedah penggunaan

  • San Vicente de MoraviaSenarai harga pengubah kuasaharga diskaun

    San Vicente de MoraviaSenarai harga pengubah kuasaharga diskaun

  • LamarPenyesuaian platform angkat hidraulikPengenalan teknik rawatan pengerasan biasa

    LamarPenyesuaian platform angkat hidraulikPengenalan teknik rawatan pengerasan biasa

  • LamarJembatan naik automatikSyarikat kekurangan dana

    LamarJembatan naik automatikSyarikat kekurangan dana

  • PumacilJembatan naik mudahPemborong

    PumacilJembatan naik mudahPemborong

  • segera:Peringatan: Maklumat IgangaParameter pengubah tenggelam minyakProses pengeluaran utama memberi anda IgangaParameter pengubah tenggelam minyakProses pengeluaran utama oleh syarikat kami, perkhidmatan IgangaParameter pengubah tenggelam minyakProses pengeluaran utama dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IgangaParameter pengubah tenggelam minyakProses pengeluaran utama, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IgangaParameter pengubah tenggelam minyakProses pengeluaran utama. IgangaParameter pengubah tenggelam minyakProses pengeluaran utama di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IgangaParameter pengubah tenggelam minyakProses pengeluaran utama, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!